vion.

visionary

thinking.

společnost.

Společnost vion – vision one invest – poskytuje společně se svými obchodními partnery podporu lidem ve finančních otázkách v mnoha zemích Evropy.

Společnost vion GmbH působí v Rakousku, České republice, Slovensku a Slovinsku. Mezi klíčové kompetence společnosti patří majetkové poradenství, majetková správa, investice do drahých kovů a financování.

Filozofie a vize společnosti přispívá podstatnou měrou k rozpoznávání procesů změn a zajištuje tak nutné kroky pro utváření perspektivní budoucnosti. To vše bez ohledu na změny, kterými mezinárodní trhy procházejí.

Obchodní partneři musí absolvovat zaškolení na majetkové poradce a dále prochází několika úrovňovým systémem průběžného vzdělávání. Obchodní partneři poskytují investorům poradenství zaměřené na nejvhodnější investiční řešení včetně výběru produktů. Následně pak provází klienty prostřednictvím osobních poradenských rozhovorů během jejich dlouhodobého budování majetku.

Přes vzrůstající globalizaci se sídlo firmy nachází v rakouském Štýrském. Hradci – ve městě, kde má společnost hluboké kořeny.

Jednou ročně pořádá společnost vion mezinárodní kongres, kde se setkávají nejdůležitější činitelé a zástupci velkých finančních společností.

management & team.

mag. simona jakubcova bumberova
managing director
manuela dorn
managing director
birgit karl
office management
matthias wolfgruber
communications & events
klaus peternel
communications & events
chtěli byste nás kontaktovat? použijte tento formulář!
Mehr lesen

Mission Statement.

Zastupujeme privátní bankovní koncept zaměřený na budoucnost. Naše poslání spatřujeme v poskytování centrální podpory obchodním partnerům, aby mohli poskytovat vhodné poradenství pro investory zaměřující se na dlouhodobé budování majetku. Jako specialisté na investice nabízíme klientům individuální řešení a možnosti investic na míru.

Vztahy budujeme v souladu s odpovědností a transparentností, která je pro nás vždy prioritní. Zaměřujeme se na kvalitní vzdělávání a na neustálý výběr a optimalizaci produktů a portfolií. Vše je nutné spojit do odpovídajícího komplexního konceptu orientovaného na zákazníka, který nesmí podléhat žádným kompromisům.